نظافت چمن مصنوعی در زمستان | نظافت چمن مصنوعی از برف


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 9 آذر 1399
بازدید : 421
نویسنده : مبینا

 نظافت چمن مصنوعی

روش های نظافت چمن مصنوعی در زمستان

همان طور که می دانید، چمن های مصنوعی در مقایسه با چمن طبیعی نیاز به نگهداری و مراقبت بالایی نخواهند داشت؛ اما رعایت نظافت این محصولات می تواند به ماندگاری و زیبایی بیشتر آنها کمک کند.

به منظور نظافت چمن مصنوعی کافیست ابتدا، زباله های درشت تر را با استفاده از جارو و یا چنگک های پلاستیکی برداشته و سپس با استفاده از جاروی برقی زباله های ریزتر را خارج نمائید. پس از این مرحله شما می توانید با استفاده از آب فشار قوی و شوینده های ملایم مانند شامپوی فرش، به شست و شوی چمن مصنوعی بپردازید. روش های نظافت چمن مصنوعی از انواع مختلف آلودگی ها از جمله نوشیدنی ها، فضولات حیوانی، آدامس و ... در مقاله روش های نظافت چمن مصنوعی بررسی شده است. اما یکی از مهمترین مواردی که در فصل زمستان در زمینه نظافت چمن مصنوعی با آن روبرو خواهید بود نحوه پاک نمودن برف از روی چمن مصنوعی است. در ادامه روش های نظافت برف از روی چمن مصنوعی بررسی خواهد شد.

نظافت چمن مصنوعی از برف

یکی از مهمترین نکات در هنگام نظافت چمن مصنوعی از برف، راه نرفتن روی آن است. در واقع  با قدم گذاشتن بر روی چمن مصنوعی، برف به داخل الیاف چمن نفوذ کرده و یخ می زند. علاوه بر این فشار ایجاد شده باعث آسیب به بافت چمن خواهد شد.

بهترین روش برای نظافت چمن مصنوعی از برف این است که برف به طور طبیعی آب شده و از زهکش های موجوددر قسمت زیرین تخلیه شود. زهکش های چمن مصنوعی سوراخ هایی استفاده که برای خروج آب از مابین الیاف تعبیه شده اند. اگر میزان برف پوشیده شده زیاد است، شما می توانید ابتدا با استفاده از یک بیل پلاستیکی برف های سطحی را برداشته و پس از آن برف های باقیمانده در مابین الیاف را با برس های مخصوص و یا جارو نظافت کنید. توجه داشته باشید که این عمل به طور منظم از یک قسمت از چمن شروع شده و بخش بخش انجام شود. لازم به ذکر است که استفاده از بیلچه های فلزی می تواند منجر به ایجاد آسیب هایی به الیاف چمن شود. علاوه بر این استفاده از نمک و یا مواد شیمیایی به منظور تسریع در فرایند آب شدن برف نیز می تواند منجر به تخریب بافت چمن شود.

به طور خلاصه مهمترین اقدامات در نظافت چمن مصنوعی از برف موارد زیر خواهد بود (منبع):

  • عدم راه رفتن روی چمن
  • عدم استفاده از نمک و یا مواد شیمیایی
  • نظافت برف از روی سطح چمن با استفاده از بیل پلاستیکی
  • نظافت برف از مابین الیاف با استفاده از جارو و برس




:: برچسب‌ها: چمن مصنوعی, نظافت چمن مصنوعی, نظافت چمن مصنوعی از برف, ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان جایی برای درج بهترین های وب فارسی و آدرس bartari.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com